Slutet..

Så börjar det närma sig slutet av mitt arbetsskift. Tre dagar kvar tills jag ställer mig på kajen och vinkar farväl.
Två veckors ledighet välkomnas! Man kan märka att mitt humör sviktar, det är inte bra. Inget tålamod till dumma norrmän och fulla danskar! Vi har haft många intressanta och spännande situationer och avgångar. Har ni sett programmet på kanal 5 som heter "Easyjet" eller "Färjan"? Det är vi i ett nötskal! Jag skrattar så mycket åt alla situationer vi hamnar i. Men, det är ju det som gör mitt jobb så intressant och utmaningarna jag utsätts för sätter mig på prov var dag! Jag är glad på ett sätt att jag upplever dessa ting, för annars hade jobbet varit alltför tråkigt.

Det har blivit mycket filmkvällar och Gossip Girl kvällar inne på min kabin de sista två veckorna. Godis och en massa coca cola. När jag kommer hem så får det bli lite mer hälsosam kost. Jag har börjat märka av mitt sockerbehov igen, och det är inte alls bra. Nu kan jag inte sova för jag proppat i mig alltför mycket chips och godis för att jag var hungrig. Man är inte alltför smart ibland. Mår illa!

Jag längtar verkligen hem denna gång. Det har varit många dagar där jag suttit med ipoden i öronen på högsta volym för att stänga ute omvärlden och alla i den. Vi behöver ju inte gå in på detaljer, men jag stör mig på vissa personer och jag har svårt för att släppa det. Jag behöver distans, och jag behöver koncentrera mig på mitt arbete. Men ibland är det väldigt svårt här ute, speciellt då man har öppet kontorslandskap! Blir skönt och komma hem och bli till mitt normala jag igen. Jag gillar inte Annica när hon är bitch och sur.

Sen saknar jag mama och Padde. De har precis kommit hem denna helg från Japan, så det blir kul och se dom på tisdag! Skall direkt hem till mama tror jag. Saknar min far otroligt mycket också, känns som om jag inte fått tillräckligt mycket tid med honom. Jag hoppas verkligen vi får tillfälle att åka på ferie samman nästa månad.

Har fått en kraftig sockerchock tror jag, full av energi! Skall snart upp och jobba, så borde verkligen sova.
Söndag imorgon så jag tror vi får en bra och stilla dag på kontoret. Har jag tiden till det, så blir det brunch i Köpenhamn med tjejerna. Gonatt världen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0