Shopping..

Började gårdagen med en fika på Red dog med en vännina. Solen brände gott på benen och vi hade en fin utsikt över S. Förstadsgatan och folket som gick förbi. Det finns inget bättre än att sitta på ett ställe och bara observera Malmö-folket och deras beteenden. Jag kan sitta i timmar och bara beundra människor.

Efter fikan cyklade jag ner till stan för att mötas med Zanna. Ännu en shoppingrunda.


Ännu en blazer

Precis vad jag behöver till sommar outfiten

Jeans från Zara



Fick två enkla men söta klänningar också

Fick ett linne av Zanna, satt perfekt. Tack gumman!

Efter shoppingen blev det mys hemma hos Zanna. Köttbullar och makaroner! WOW!
Det har jag verkligen saknat. Tack för middagen och trevligt sällskap.

Sen cyklade jag vidare hem till brorsan och tjejen. Fick se alla bilder från Japan.

Jag måste säg att jag har verkligen slappnat av och njutit av att vara ledig!






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0