Hem imorgon!

Borde sova, skall snart upp igen. Men jag väntar på att kuddarna och täcket blir torrt i tumlaren. Några få timmar på arbete imorgon, sen är det tid att ta sitt pick och pack hem till Malmö.

Köpte en "Smokey Joe" från Weber ikväll uppe i shopen. Så det blir kvalitets grillning i parken i sommar! Blir ni inte lite sugna? Jag kan knappt vänta tills jag får sätta den på prov!

Har fått många tips och råd från min vän nere i maskinen angående kurserna jag vill ta. Så skall hem, kolla närmre på kurser och skriva ansökningar till stipendier. Lite fördelar har man ju!

Skall bara prata lite med F, sen skall jag i säng! "I dream within a dream" Goedenacht!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0