Pekfinger!

Min hand borde amputeras! AJ! Morgonrutinerna blev avbrutna av en liten dum olycka. Skulle lyfta en af våra stora skyltar nere i avgångshallen. Metallspärrarna på den var inte helt uppe. Så mina stackars fingrar klämdes emellan metallspärrarna och skylten. Smart! Fick inte ut dom först, då den spärrades helt. Lite blod, ett svullet pekfinger och en jävla smärta i handen. Typiskt mig!

Söndag i Köpenhamn, och nu är det inte länge tills man skall hem. Två turer kvar. Det skall jag nog klara av. Nästa gång vi ankommer till Köpenhamn, så skall LEE med en tur på min lilla pärla. Det ser jag verkligen fram emot. Sen turen efter, så skall man hem! WOOOHO!!

Saknar familjen och det blir skönt att få lite quality time med dom alla.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0