Mysdag..

Storstädat lägenheten med wifey och facebook:at hela dagen. Aktivt! Det har varit så extremt varmt så vi har bara chillat här hemma i slottet.

Sen hade jag ju lovat Papa Hasselnäs att han skulle få komma över på middag. Så det blev hemmarullade köttbullar med potäter och Lees goda svampsås. Sen kom Ola, Pelle Per och Mange också förbi så mös vi och såg "Farsan" med massa godis och popcorn. Det har varit en superskön kväll! Helnöjd!




Oj oj.. En man i mitt kök som lagar mat! Inte helt fel!

Imorgon startar jag dagen med en timmes massage hos Ekman, och sen är det visst tid för mig att bege mig ut på havet igen. 17 dagar denna gång. Haft två underbara veckor här hemma..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0