SUR på tekniken!

Kalla mig dum. Kalla mig blåst. Kalla mig blondie. Kalla mig Bounty!

Jag kan inte föra över mina telefonkontakter från ericsson mobilen till min nya nokia. Det står klart och tydligt "sänder ALLA kontakter", trots det så är det bara EN kontakt som sänds till nokian. Har försökt och synkronisera ericsson mobilen med ett uppdaterat program på datorn. Men det är något fel med "kontakt listan".. Jaha?

Vad gör man? Har kontakter på sim-kortet oxå. Men den är full och trots jag försökt att ersätta kortet med tele-kontakterna. Så fungerar det inte. Det ser bara konstigt ut då jag sätter in kortet i nokian. Det vill bara inte fungera. Martin har försökt hjälpa mig, men han får inte heller styr på det. Nu har han och brorsan tagit båda mina mobiler och skall se om de kan finna en mobilaffär som är öppen. Det borde inte vara något problem tycker man, vi befinner ju oss trots allt på Möllan! Så nu sitter jag utan mobil, och jag väntar besök och samtal. SMART!!

Snälla få det att fungera, har verkligen ej tålamod till det här. Har suttit med mobilerna i timmar nu känns det som. Mama och Bengt kom förbi tidigare idag på en kopp kaffe. Dröjer ett tag tills vi ses igen. Annars har jag bara hängt med Martin och brorsan här hemma och sett på fotboll. Blir en lugn kväll. Jobb imorgon!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0