Alltför..

Länge sen jag skrev. Det har vatt flytt och jobb hela veckan som gått. Har inte hunnit skaffa internet i nya lägenheten heller. Börjat komma på plats i nya lyan åtminstone, och jag trivs verkligen jättebra. Lägenhet helt i min stil. Införskaffat mig en rumskompis också. Rainman heter han och han är bara den coolaste i världen!

Det är mycket på gång. Varit på upplärning i guest service centre på pearl. Tre dagar, men åker hem idag. Det har varit lärorikt och kul. Jobbat med Jane och Bibi, kan inte bli bättre. Skall ut på havet igen på söndag. I 22 dagar. Så om ni undrar var jag tagit vägen, så gungar jag på havet.

Uppdaterar er mer senare..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0