Soya i kaffet?

Det har varit en lång dag och återigen är jag uppe alltför sent.

Lagom så här till månadsskiftet, årsskiftet och inför dock 2011 så har vi en del och stå i. Det är inte stressigt, bara mycket just nu. Men tiden går fort vilket är en fördel.

Var nere i byn för att inhandla lite kontorsartiklar till skeppet tidigare idag. Passade även på att träffa Ralf som är hemma i Danmark över julen. Han är en gammal kollega från Queen of Scandinavia. Vi kom fram till att vi inte setts på cirka 3 ½ år. Helt otroligt hur snabbt tiden flyger förbi en. Det blev mycket prat om gamla minnen. Han var precis så som jag mindes honom, förutom det att han vuxit till sig till en riktig man. Mitt starkaste minne av Ralf är hans stora och fina leende, som fick alla andra till att dra på smilgroparna. Det smittar av sig! Jag fick en stark och positiv inverkan av att träffa honom idag. Jättetrevlig eftermiddag!

Sen var det jobb, jobb, jobb!

Kvällen har jag spenderat med Michelle, Selma och GI Jane. Super mysigt! ♥ Nu är det läggdags!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0