Andra turen..

Andra turen på havet. Nu har jag varit ute en tur till på prov. Det har gått mycket bättre än förra gången. Jag kan fortfarande märka av att jag inte är helt frisk. Men vad skall man göra? Man kan ju inte sitta hemma hela livet. Haltandes liten mormor. Men det har varit trevligt att träffa en del av folket där ute igen. Har ju saknat en del ut av dom. Fick även träffat Jimmy igår när vi låg i hamn i Oslo. Har verkligen saknat honom. Det blev en kort visit över en kopp kaffe bara. Brukar bli så när vi väl ses. Men man skall vara glad för det lilla man ses.

Dorota följer med mig hem idag, sover hos mig till imorgon då hon skall flyga hem till Polen. Joy!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0