Söndagar.

Är en bra dag. Man kan slappa och äta flottig mat.

Tycker faktiskt att det blev en lite smått konstig dag igår. Den ligger nästan i dvala.
Var förbi Leelees jobb på eftermiddagen och så tog vi en fika på Espresso house efter hon slutat.
Länge sen vi fikade ihop. Sen cyklade jag hem till mama och Bengt en sväng och fick middag.

Fortsatte min cykeltur hemåt där frugan väntade på mig med martini och sparkeltini. Lite dricka och gott sällskap är aldrig fel. Johan, Ludvig och deras kompis kom också förbi och så blev det en LÅNG taxi tur ut till brofästet till en grymt B-ig utomhus fest! Vet inte hur länge vi stannade, men inte var det länge. Jag och killarna drog hem till Ludvig och fortsatte festen där istället. Det var den lördagen. Däckade där, och vaknade inte förrän nån gång på eftermiddagen idag. Pizza till frukost sen hem till en lång och behövlig dusch.

Fick abborre till middag hemma hos papa som brorsan och killarna hade fångat. SÅ gott!
Efter det fick jag besök av mama och Bengt som köpt ett stort vitrinskåp till mig i försenad julklapp/födelsedags present. Kommer bli fint när jag väl får upp det. Bild kommer senare. Samma serie som mitt matsalsbord.

Nu skall jag lägga mig på soffan och sova.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0