Pärlan..

Sov tre timmar inatt. Dålig vana att stanna uppe halva nätterna.

Var i Köpenhamn tidigt för att förnya mitt sundhedsbevis. Min blå bok som jag behöver för att ha behörighet för att kunna segla. Klarade testet fint, så nu kan jag segla i två år till. Om jag nu vill det.

Testet var avklarat på kort tid, så jag mötte upp en vän som också arbetar ombord på pärlan för lite kaffe och croissant nere vid Churchillparken. Fick mig en guidad liten sightseeingtur tillbaks till båten nere vid Langeliniepavillonen. Härlig förmiddag.

Nu skall jag packa upp och tvätta. Check in börjar ej förrän klockan 15:00, så har massa tid till att slappa.


Where is Rex? -saknar-
Lets go on adventures together.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0