resa..

Jag vill verkligen tillbaks till Phillie..Sitter och jämför priser.. Hade velat åka snart, men vädret där borta är inte det bästa nu. Så jag kollar både resa mellan januari-februari och mars-april. Kan inte välja.. Men det billigaste jag funnit hittills ligger på circa 7600sek. Om det är någon som vet hur och var jag kan finna billigare alternativ, tveka inte att skriva till mig! Saknar min familj, och mina vänner där nere. Ja, och så den tropiska värmen såklart.. Det är mycket man älskar med landet, men också mycket man inte direkt gillar. Men det vill jag helst ej skriva om här. Vore politiskt okorrekt.

Jobb rullar på.. Har svårt och koncentrera mig som vanligt dock. Hade avdelningsmöte för två dagar sen, fick frågan om va jag tyckte om att jobba i avdelningen.. Hade lite svårt för svara på det just där. Så sjæfen frågade mig igår när vi var själva inne på kontoret. Jag trivs ju, men det är annorlunda. Saknar Queen och de gamla. Men nu är det tid att släppa och ta sig an det nya. Fortfarande osäker på allt, men man kan ju inte  göra annat än och dagen som det kommer och utmaningarna som kommer med den. Eftersom det är lördag idag, händer det inte alltför mycket.

Men nu är min vagt nere i terminalen klar, och Jane har kommit. Så jag tror att jag skall springa upp till kontoret och tasta timmar igen.. Ooh glädje! Kan inte bestämma mig om jag skall sova i eftermiddag eller ta en tur i Oslo..

Well..  PEACE!



Kommentarer
Stephan S

Tror vi alle saknar Queen =/ Rart med det. Et skip som Queen. Var ikke de beste Arbeidstislader. Men Crew og alt gjør det til en Bra arbeidplass! Syns Queen forsvant....

2009-09-11 @ 00:41:18


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0