Pirr i magen..

Idag är en bra dag.. Har sovit gott, även om jag inte fått många timmars sömn. Jag tror jag vet orsaken till det, men det vill jag helst ej skriva detaljerat om här.. Snackade med en viss person på msn igår, och även om jag hade det lite underligt med allt han skrev. Så värmde det mitt krossade hjärta.. Chock, helt klart. Men uppskattat. Jag är dock rätt förvirrad just nu, och jag vet inte själv var jag står med hänsyn till mina känslor. Jag tror jag behöver tid. Så det är nog bra att jag kommer lite väck med P.C till Gran Canaria.. Få nya intryck, ny kultur och annan miljö.. längtar verkligen..

Ringde honom när jag kom upp på kabinen, det var skönt o höra hans välbekanta röst.. Det känns som en evighet sen sist vi hördes vid. Pratade i en halvtimme och efter det var jag bara så lättad. Vet inte helt varför, men jag behövde det telefonsamtalet kan jag märka..

Så var det bara två dagar kvar på jobb.. Har fortfarande en hel del arbete framför mig. Men får ta det som det kommer. Imorgon kommer iaf James Pinchin. Min New Zeelandska kollega, på fritur från Oslo-Copenhagen. Det blir riktigt kul och se honom, har ett setts sen vi slutade på Queen. Så det är över ett år sen. Han kommer med sin flickvän och sina föräldrar. Han har visst jobbat någonstans längre upp i Norge, och familjen har varit och besökt honom. Men nu vill de se Danmark också. Synd bara att jag inte får så mycket tid samman med honom då jag reser samma dag vi ankommer till Copenhagen. Men man skall vara glad för det lilla man får sett honom!



Tror jag skall börja packa mina ting idag, vet inte om jag kommer vara tvungen och byta kabin nästa gång jag kommer ut eller inte. Men lika bra och ha det gjort. Hinner inte imorgon på dagen, om de kommer tidigt. Plus att Annica är på jobb resa i Oslo, så vi skall se om vi inte kan nå och ses över en kaffe. Hade vatt trevligt.

Peace!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0