Mitt eget spa..

Hade en riktigt skön kväll igår.. Efter jag hade fått fri var jag nere hos Michelle i Adventure club och snackade lite med henne. Hon hade fått ner massa tester från shoppen, av märkena Origins och L'occitane. Så det blev massa testande och luktande på krämer och dylikt. Bestämde mig för att ta mig en avslappningskväll, så jag gick upp och hämtade bikinin och la mig i poolen.. Efter det blev det lite mys i jacuzzin.. Så himla skönt. Min kropp behövde verkligen det. Avslutade kvällen med ångbastu och en väldoftande bodyscrub från L'occitane som jag lät sitta på medan jag var där inne. Perfekt eftersom den smälte in i hyn och eftersom den innehåller så mycket olja, blev min hy som en baby's efteråt. Fick också prövat L'occitanes schampoo, håret blev som silke. Men måste erkänna att jag inte är alltför förtjust i doften.. Men däremot Origins bodycream, men som luktar av ingefära, SUPER god! Borde verkligen testas!! Lyckad kväll..

Idag sker inte heller så mycket på jobb verkar det som. Det är söndag, så det kommer i och för sig in mycket beställningar hela dagen från alla avdelningar. Men det verkar vara det enda viktiga.

800 passagerare med ikväll, 500 av dom är nya. Så det blir nog inte så travlt i terminalen/billetkontoret.

Mads, om du läser detta.. Jag tänker på dig, och hoppas du har det bra.. Saknar och snacka med dig..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0