Grattis till Patrick!

Så fyllde lillbrorsan 23 år idag. STORT GRATTIS TILL DIG!!
Det blev middag på Sultan Palace och efter så åkte vi alla hem till mama där han fick öppna sina gåvor.





Vår söta lilla Annica..




La ner mycket tid på att packa in det fint!



Lite höstblommor..

Fick X-mini speakers av Mads..

Sparbössa med startfond till nästa resemål..

Underbar kväll och jättetrevligt sällskap. Måste säg att jag är glad att Mads valde att följa med.
Det gjorde det hela bara ännu bättre, och jag vet att Padde uppskattade det jättemycket.

Nu skall jag lägga mig i soffan och kolla på Shrek 3 med mannen.. Natti..



Kommentarer
Annica P

Tack själv gumman :)

2009-10-01 @ 15:04:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0