GRAN CANARIA!!

Tre dagar kvar på jobb.. Idag är vi i Oslo igen..

Sist vi var i Oslo, var det rena sommarvädret. Jag gick ut med Michelle, ner för Karl Johansgade och sen tog vi oss en kaffe på M/S Louise nere vid Akers Brygge. Självklart hade Annica tagit på sig två par strumpbyxor och vinterjacka och dubbla tröjjor. Blev lite  väl varmt må jag ju säg.. Det var en underbar dag. Jag är tacksam för att jag  har så bra människor runt mig i dessa svåra tider. Börjat lära känna lite fler ut av folket som jobbar här, och det är riktigt kul.

Sen till det bästa! Har ju kollat runt lite på resor, och igår fick jag äntligen bokat en resa till Gran Canaria! Åker nu på onsdag direkt efter jobb med P.C. Så har fått gå ifrån lite tidigare så att jag hinner hem och packa. Flyget lyfter 15.20 från Sturup. Det kommer bara bli SÅ härligt! Han fyller år denna månaden så det blir min gåva till honom. JOY!



Jobb rullar på som vanligt. Suttit med mina faktura avstämningar sedan igår. Det är till att kräkas över ibland. Vet inte varför, men det har blivit massa klydd i det. Tur man har Jonas till att hjälpa mig med det.
I all förvirring, hoppas jag verkligen inte att jag har glömt massa nu. Vill ju inte göra det jobbigt för Jane när hon skall möta ut på onsdag. Men det har jag garanterat gjort..

Ha det bra alla änglar, PEACE n LOVE!


Kommentarer
Annica P

Ja jag hörde att ni skulle resa blir väl skönt för er... synd bara för jag har planerat i två månader att ge honom en resa i födelsedags present :(

2009-09-13 @ 13:45:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0