Gongrats to Mami..


HAPPY B-DAY Mami!!

Idag fyllde mami 51 höstar. Det blev en lugn kväll hemma hos mami och brorsan med pizza och god dessert.
Imorgon blir det middag med hela familjen, då bjuder mami på filippinsk mat! -Längtar-



I övrigt har det varit en lugn dag. Har bara varit hemma med Mads. Sov riktigt oroligt inatt och hade många underliga drömmar. Så jag låg i sängen till långt in på eftermiddagen. Jag tror anledningen till min oroliga sömn kan bero på att jag inte är van vid att ha honom liggandes brevid mig längre. Har ju sovit ensam nu ett tag.
Eller ja, jag har ju alltid Mr. Isbjörn.. Så jag tror att jag var rätt nervös, inte för att jag själv förstår varför.

Skall snart i säng, skall upp tidigt och få mig en skönhetsbehandling kl. 11:00, skriver mer om den imorgon.

Natti..







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0