kalbaderbullar och mys.

Har myst här hemma med mamsingen hela dagen. Hon kom förbi direkt efter jobb vid tre tiden och gick hem nu för en timma sen. Det har varit riktigt underbart. Fikat, skrattat, röjt i min garderob, surfat nätet, pratat och pratat, käkat middag, snackat med Lee på skype.. Första gången jag använt skype faktiskt. Oj va förvirrad jag blev när datorn helt plötsligt gav ifrån sig ett ringandes ljud! Smart sätt att hålla kontakt med lilla bomullstussen. -sakna-


Hittade en fin bild på mama och brorsan i arkivet..

Det tar visst lite tid för mig och skriva inlägg ikväll. Snackat i telefon länge med både J.S och Mads. Så glömde faktiskt helt bort att jag höll på att skriva. Mama blev hämtat runt tio och tiden har visst bara flugit iväg medan jag pratat i telefon. Det är tyst här hemma idag. Brorsan är inte här, och det enda ljud man hör, är tickandet från min väggklocka här i köket. Tror snart jag skall lägga mig på soffan och försöka sova. Hade en jobbig dröm för några dagar sedan, som involverade bland annat älsklingen. Fick äntligen tillfälle att berätta om den för honom ikväll, så nu känner jag mig lite mer avslappnad. Skönt!

Sov gott alla där ute..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0