Hemskickad!

Läkarbesöket imorse gav oss alla bara bekräftelse på det vi fruktat, influenza! Så jag blev hemskickad direkt. Läkaren tyckte inte det var en god idé att bli ute på jobb, i min lilla cabin med dålig aircondition och med alla dessa gäster runt om en som man ej vet var de varit eller vad de hållt i.. Man blir lätt äcklad av bakterier.


citat från Padde. :d
hej hur e det?...jag mår bra o tog datan för en liten stund..ville bara hälsa er grattis alla där ute för vårt underbara kalla land:D.......
                                  


NOOOOOOOOOOOT!


Här får ni en fin bild på KÖPET:D


gammal bild från min underbara tid på 60 talet:)
i mitt rock band bananer på flykt!



Ja, som ni alla märkte så fick jag celebert besök av min underbart normala bror som ville skriva ett kort inlägg! Har varit hemma hos mama hela kvällen. Fick i mig soppa, och har faktiskt lyckats hålla det nere. Första varma maten jag fått i mig på fyra dagar. Räksoppa med knäckebröd. -lycklig-




Suttit och snackat med Mads i 3½ halv timme på messenger. Mitt hjärta är lättat. Kan med glädje säga att det var ett riktigt bra samtal vi hade. No details, för att respektera hans privatliv. Men tack för att du skrev sms till mig.

Jag tror det är tid för mig att lägga hatten på hyllan och krypa ner i mamas soffa och sova.. Fortfarande huvudvärk och ont i hela kroppen. Magen skall vi inte tala om. Även om jag fick i mig mat, så krånglar den. ONT!

Natti från en glad Annica



Kommentarer
Annica P

HAHAHAHAHAHA

2009-10-11 @ 23:02:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0