back @ sea..


Här har ni mig så som jag ser ut för tillfället.

Är ute och jobbar på havet igen. Sov cirka 3 timmar inatt, så är rätt trött. Plus att jag tog ett sjösjukepiller tidigare för att kunna sova bättre. De funkar bättre som insomningspiller än mot sjösjuka faktiskt! Har jobbat här i så många år, men har fortfarande problem med sömnen första nätterna. Det är rätt irriterande för jag kan aldrig sova natten till jag skall möta ut på jobb heller. Har varit så yr på jobb hela dagen. Vi har cirka 1500 passagerare med, men det är rätt skönt för då händer det lite åtminstone! Vi har fått trådlöst nätverk på däck 6 akter nu, så nu kan jag sitta här på min cabin och chilla och skriva. Det är fortfarande på prövo, men det verkar gå fint. Det gick iaf snabbt att ladda upp bilden. I mässen går det inte alls. Allt hänger sig så fort man försöker ens. Ni kan ju gissa om Annie är glad för de äntligen investerat i detta.

Tror jag skall lägga mig i sängen och kolla lite  på tv innan jag somnar. Natti!



Kommentarer
Annica P

Gonatt :)

2009-10-02 @ 22:44:44


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0