Back from d shadow..

Jag har hållt mig borta från nätet ett tag. Men nu är jag tillbaks igen med nya friska tag! Det har varit en händelserik vecka, emotionellt. Vi kan väl hålla oss till att säga att det är Me, myself and I som gäller från och med nu. Så behöver vi inte gå in på detaljer, och på så sätt utmålar jag ingen.

Var i Aalborg hela förra veckan. Det var en lugn vecka, spelat mycket scrabble och funderat över livet. Fikat, shoppat, varit på bio. Thats it. Inget intressant, inget värt och nämna. Eller jo, träffade faktiskt min cuz Sara där uppe. Rätt komiskt. Vi ses aldrig här i stan, men i Aalborg där lyckades vi båda käka lunch och ta en fika! -love-

Kom hem i söndags kväll. Har inte gjort alltför mycket sen dess. Haft besök av brorsan och papa igår. Blev middag och ett djupt samtal om vad jag skall göra med min "framtid". Lite senare dök även Julija upp. Har ej sett min ängel på jättelänge. Det blev en sen natt, brorsan har sovit här två nätter i rad. Jag har lite svårt för och vara ensam nu för tiden. Det har väl sina anledningar. Jag måste bara vänja mig. Men så länge han vill, så är soffan hans! Tycker bara det är skönt att jag har fått tillbaks min bror.

Jag borde hoppa i duschen och gå ut och handla cookies. Mama har lovat och komma förbi efter jobb. Jag är en lyckligt lottad liten tjej! Min familj ställer verkligen upp när jag behöver det. -Mahal kita-


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0