~Singing musicals~

Solen skiner på oss idag, vi är välsignade med värme och glädje!

Var hos optikern imorse, skall prova månadslinser istället för mina day2day linser. De är ju betydligt billigare. Får se vad ögonen tycker om dom nu veckan framöver.

Lunch på Graffiti med brorsan och Musta. Samtalsämnet som fångade mig var:

Padde: Café Opera är rätt fint va?
Annica: Ja, det är det väl antar jag.
Padde: Min dröm är att fika där i jogge.
Annica: Jogge?
Padde: Ja, joggingbyxor!
Annica: Ok? *skrattar*
Padde: Så skulle Måns Zelmerlöw sitta mitt emot mig, Elita brevid honom
och Erik från Idol vid min sida. Tänk vilken intressant mix av samtalsämnen!?

Ja, alla har vi olika drömmar!



Efter lunchen promenerade vi bara runt, njöt av värmen. Sen åkte jag och solade. Nu sitter jag här och sjunger med till min Andrew Loyd Webber skiva med det bästa från alla hans musikaler!

Försöker göra fransk manikyr, som verkar gå käpp rätt åt skogen! Orkar inte göra om det heller. Efter det skall jag packa väskan och bege mig till DK för en mysafton med god mat och sällskap! Jobb väntar mig imorgon.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0