Ny dag, nya tag!

Jakten på lägenheter fortsätter. Fick lite av en blackout igår. Jag minns att jag stod i klädkammaren och sorterade kläder, helt plötsligt var det som om jag vaknade upp ur en dimma och fann mig sittandes HÄR? Letandes efter lägenheter. Väldigt underligt..

Blev i alla fall medlem på något som heter forstahandskontrakt. Betalade 90kr för ett 90 dagars medlemskap. Fått en lista över en hel del privata och även kommunala hyresvärdar. Hann göra 3 intresseanmälningar igår hos hyresvärdar som inte vill bli kontaktade via telefon eller mail. Fint med mig! Tror jag skall ringa några idag också.



 En kopp thé får det bli, min whiskeyröst sitter i, 5 dagar nu. Otroligt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0