hoppas hoppas hoppas!!

Jag var helt inställd på att enbart leta lägenheter genom privata fastighetsbolag. Men nu släppte jag stoltheten, eller vad det nu var som fick mig att inte söka kommunalt. Har blivit medlem på Boplats Syd.

300,- för ett års medlemsskap och man kunde föra över söktiden som man haft hos MKB. Min söktid går visst helt tillbaks till 2004-07-06. Har bott i min nuvarande lägenhet sedan 2005-11-01.

Sökte i.a.f en lägenhet på Augustenborg. Inte helt centralt, men närmre än va jag bor nu. Relativt lugnt område skulle jag tro och det är i en "eko-stad". Perfekt! Första jag sökte, och jag ligger redan som nr. 1 i kön! Wooho!! Lägenheten ligger ute fyra dagar till på marknaden, så det kan ju hinna komma många fler som har längre söktid än vad jag har. Men håll tummarna för mig att jag får gå på visning åtminstone! 

Augustenborg

Augustenborg Augustenborg Augustenborg
Att leva i Ekostaden Augustenborg innebär ett boende i en unik miljö. Här är miljöarbetet mer utvecklat än i någon annan stadsdel. Det gröna tänkandet genomsyrar hela området och syns överallt. Öppen dagvattenhantering, gröna tak, en genomtänkt utomhusomgivning, miljöhus och boendemedverkan är bara några av fördel-arna med Augustenborg. En omtyckt skola och ett par 55Plus-boenden gör att området passar såväl seniorer, som unga och barnfamiljer.



Kommentarer
Frida Bergsten

Hej.



Jag håller på att skriva en artikel om Boplats Syd, hur det funkar osv. Och jag såg att du skrivit att du kanske hade fått en lägenhet med hjälp av dem. Stämmer det? Och i så fall, skulle du vilja ställa upp på en intervju med bild nu i kväll?

du kan nå mig på 040-6020142 eller [email protected]

2009-11-23 @ 18:34:16


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0