Hjärtan av ost!

Papa gjorde risotto till oss ikväll. Såg nog inte mycket ut för världen, men oh så gott! Så fick jag sett min vovve också och vi delade pepparkakor. Är man bortskämd så är man!

En runda hem till Julija och Alex hann jag också med ikväll. Jättemysigt och det var skönt och se dom båda.

Kvällen avslutades med en runda förbi Mcdonalds med Padde och Annica.

  

Hämtat ut medicinen till magen också. Fick "Omeprazol Mylan 20mg" 

Omeprazol Mylan används för att behandla sår i tolvfingertarmen och magsäcken och för att behandla och förebygga inflammation i matstrupen som har uppstått av sura uppstötningar. Omeprazol Mylan används också för att behandla och förebygga sår i magsäck eller tolvfingertarm vid samtidig behandling med inflammationshämmande och smärtstillande läkemedel.

Tror det är tid för mig att sova, men någon håller fast mig vid messenger!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0