Dag två..

Efter 2 starka värktabletter och ett sjösjukepiller (de fungerar faktiskt bättre mot sömnproblem än sjösjuka), så hoppades jag på att få en god natt sömn. Men ikke! Drömt otroligt underliga saker och sovit alldeles för lite! Linserna skaver och jag kan inte fokusera blicken. Kanske har det och göra med att jag har en annan sorts lins i nu, men irriterande är det. Det börjar närma sig månadsskiftet, och jag känner stressen krypa upp mot mig. Vill inte tänka på det, men det kan inte undgås. Snart är det tid för, håll i er nu.. LÖNER och TIMINDTASTNING!

Men annars har lilla jag det fint. Medicinen jag fått har nog inte hjälpt ännu, den enda skillnaden jag märkt av sista dagarna som jag i och för sig inte vet om det beror på medicinen eller inte är, att jag är så torr och sträv i munnen. Som en katts tunga! Konstigt och obehagligt.

Arbetsdagen fortsätter. Terminal-vagt och sen skall jag upp och äta lunch.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0