Chai och bio..

Jimbo kom och hämtade upp mig tidigare ikväll. Åkte in till stan. Det blev Chai latte och mudcake på Espresso house, SÅKLART!! Intressanta människor på stan idag, är folk totalt höga eller bara allmänt underliga? Värmen var uppskruvad på det högsta, så vi bestämde oss för att ta en promenad i det fina höstvädret. Runt runt i stan, tills vi gick förbi biografen och bestämde oss för att se Paranormal Activity

Måste ju erkänna att jag tyckte filmen var lite långtråkig och smålöjlig i princip rakt igenom, men slutet. FREAKY!! Gömde mig i Jimbos tröja! Tror jag väljer att hålla mig vaken hela natten efter att ha sett denna film.


  

Kom hem nån gång efter midnatt, livrädd för att falla i sömn. Men nästan direkt efter att jag kommit hem så ringer brorsan. Så han kom över med allt möjligt gott så vi kunde göra varma mackor och nu ligger han och snarkar på min soffa. Perfekt! Så nu tror jag att jag vågar sova ändå. Jimbo har lovat och ringa och väcka mig kl. 07:00 så att jag kan ringa min läkare. Blir inte många timmars sömn.

Gonatt världen..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0