ÄLSKAR DIG LEE!!



Loggade nyss in på min facebook, och det första jag ser är att Lee har tillägnat en video till MIG. WoW.. Jag log, skrattade och grät samtidigt! Det är första gången någon tillägnat en video till mig och att det är från Lee, gör det hela bara ännu mer speciellt. Jag saknar henne så otroligt mycket, och vet ej vad jag hade gjort utan denna tjej i mitt liv. Under alla dessa år jag känt henne, har hon alltid varit min klippa. På gott och ont, så finns hon alltid här!

I Freaking LOVE you!!



Kommentarer
Lee

Ohhhhh va fin du e.... jag har ett stort leende på mina läppar! Och har nästan tårar i mina ögon. Jag älskar dig med älskade vän! =)

2009-11-26 @ 07:13:39
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0