kaotiskt inre..

Sista 2 dagarna, har jag inte alls kunnat koncentrera mej på jobb.. Har vatt så irriterad och arg.
Hur kan ens egen bror svika en så? Hur skall jag någonsin känna tillit till honom igen?
Här ringer man för och erbjuda honom chans till arbete, och så blir man mer eller mindre rövknullad!
Orkar inte ens skriva om händelsen, då utomstående ej borde ha vetskap om vad som skett.
Men jag tycker verkligen det är brist på respekt gentemot mig OCH Mads!!

Jag längtar verkligen till Mads kommer ut.. Det har vatt sååååå otroligt skönt att få lov o längta lite efter honom, känna saknad.. Det har ju varit lite skakigt i vårt förhållande sedan jag kom hem från Phillie.. Kaos kan man nästan kalla det. Men vi kämpar, försöker finna tillbax till varann och den glädje och kärlek vi en gång hade.. Är det måske 1 års kris? Jag har varit kall och ignorant.. Envis och alldeles för självupptagen... Har inte "sett" honom.. Nu vill jag ta mig tiden till att försöka lära känna min man lite bättre.. :) Vi håller på att kolla efter resor (eller rättare sagt jag har börjat kolla) till maj/juni.. Lite getaway så vi får kvalitetstid..

Beror ju oxå lite på när vi åker hem. Jag har ju varit här i en månad, får se om jag kommer åka hem nått innan den 30april. Dfds avtal med Alstom Power AB går ut den siste april, och så kan de förlänga det med 2* 7 dagar..
Jag märker att jag börjar bli lite trött, halvsover nästan om eftermiddagarna framför datorn.. hehe..
Vase skrattar bara åt mej.. :p "Göra en Annica" kallar han det visst nu om man slumrar till.. LOL..

Jag hoppas det blir en bättre dag imorrn.. Jag har gråtit, skrikit, dratt mej i håret.. Nu får det räcka!
Min dag slutade iaf med ett leende.. Mina kära "Havator" gubbar kom med en påse karameller till mig! :o)



Kommentarer
Annica

Ja gumman det som har hänt e verkligen sjukt på alla sätt som finns, förstår inte ens att detta kunda hända... puss

2009-03-10 @ 15:32:39
URL: http://anniicap.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0