Wii och pizza..

Är så trött att jag knappt kan se texten på skärmen.. Nyss kommit hem. Varit hemma hos Johanna och Bjarne och käkat pizza och spelat Nintento Wii sports. Kul och träffa dom igen, har ju ej setts sen i Maj någon gång ute på Queen.
Tack för en soft kväll!

Dags för lilla Annie och sova. Vi har skruvat av benen på sängen och lagt madrassen på golvet, det verkar hjälpa lite.
Hela trästommen har ju gått sönder. Vi var på IKEA idag och provade sängar.. Fann en som jag kan tänka mig och köpa, men jag kan bara ej bestämma mig om jag skall köpa den imorgon eller om jag skall vänta till slutet av månaden.
Jag åker ju ändån till jobb på torsdag. Men om Mads skall va hemma, så blir det nog lite påfrestande för hans rygg och ligga på den. What to do? Måste bestämma mig innan kl. 9 imorgon bitti, eftersom vi redan har bokat bil. JOBBIGT!!

Gonatt världen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0