Mads älsklingen.. <3

Jag vet inte helt hur jag skall reagera på dagens arbete.. Började kl. 7:00 imorse.. Haft massa och se till, men ändån känns det inte som att jag gjort ett skit. Vibeke var stressad och på dåligt humör.. Vet precis hur hon känner sig. Så som jag hade det då jag jobbade på Queen i restauranten och jag var på bristningsgränsen till att slå ihjäl någon, där är hon nu! (sa ju upp mig) Så jag förstår att hon smäller av på minsta lilla.. Men hon åkte hem på fri idag, sen har hon bara en törn till i Augusti, sen är hon fri från "helvetet" .. Jag har fortfarande inte kunnat få mig en uppfattning om avdelningen och mina arbetsuppgifter. Men det börjar ge mer mening och jag har fått lite mer styr på vissa saker som att lägga standard/non standard ordrar och ta emot ordrar. Jag behöver nog se det fler gånger för att det skall fastna.

Så har ju Jane kommit ut, Vibekes mottörn. Jag vill ej uttrycka mig ännu om hur jag känner inför henne. Jag tror att jag måste ge henne en chans och lära känna mig och vice versa. Men det är helt klart en STOR skillnad på dem två. Både arbetsmässigt och i personligheten. Det har iaf varit en intressant "första" dag samman med Jane.
Har fått klart och tydligt besked på att jag skall göra ALLT dessa följande 8 dagar som kommer. Så det är bara att lära sig den hårda vägen! :p hehe..

Men det bästa med HELA dagen, har inte alls med jobb att göra! MADS, min älskling... Kom och hälsade på mig när vi låg i Köpenhamn tidigare idag. <3 Fick kanske en 2 timmar samman, men jag märker att det betyder otroligt mycket för mig. Bara att få se honom.. Ligga i hans famn, känna hans doft.. Höra hans andetag.. Skön känsla.. Saknar honom bara så himla mycket och jag önskar att han låg kvar i min säng nu.. Men om vi har tur, så ses vi redan på söndag igen. Om frituren går igenom.. -kärlek-

Vi får nog rätt mycket och göra på jobb, eftersom att vi skall tasta in alla timmar för hela månaden (till alla medarbetare), men där skall nog vara tid till att umgås trots det. Mina arbetstider är lite flexibla, men mer eller mindre jobbar jag 7:00 - 11:30/12:00 och sen igen från 14:00/14:30 - 20:00. Bättre tider än i shopen iaf.

Vet ej om jag skall upp i shopen i afton och kolla lite på örhängen. Rikke säger att hon fått in massa fint :) Eller om jag bara skall gå i säng. Jag kommer vara ensam imorgon i vilket fall, och skall tasta timmar.. Spännande va! Vi ses..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0