Hemma igen!

Nu är jag hemma igen. Turen hem gick lite smidigare än turen upp till Björkskog. Jag sov en hel del som vanligt.
Idag fick vi möjlighet att äta lunch på Gyllene Uttern, och det smakade bara helt utmärkt. Jag fick Skaldjurssoppa med scampi och pilgrimsmusslor. Papa fick röding från Vättern..


Min soppa

Papsingen.. :)

Verandan

Riddarsalen

Softar efter lunchen..

Det har varit en underbar liten "ferie" med papa, vi behövde verkligen det här. Bara att få spendera tid samman.
Sen att vi fick träffa släkten var ett stort plus. Skönt att komma ut i naturen också.

Skall snart i säng. Har tid hos Läkaren igen för mitt bröst kl. 9.15 och sen skall jag till Ekman 10.10 och bli lite misshandlad! Härligt!! Gonatt på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0