Fredagkväll..

Nyss ätit middag.. Färsk pasta med cherrytomater och kött, och en god pestosås till.. Mads har ÄNTLIGEN kommit hem!

Men låt oss gå tillbaks till början av denna fina dag. Jag var ute på Möllan med Julija igår, det blev några öl. Kunde som vanligt inte sova inatt. Sov 2-3 timmar innan jag var tvungen att gå upp. Hade en vaxtid kl. 9:15 imorse, kände mig som en uttorkad svamp. Men jag kom upp, cyklade dit på 20 minuter och det hela gick fort. Efter det tog jag en sväng förbi möllevångstorget och köpte massa frukt och grönsaker..

Det passade nästan perfekt med att Mads kom hem samtidigt som jag. Helt underbart att se honom, men jag var faktiskt lite nervös kan jag erkänna. Kändes nästan som om det var första gången på nytt. Men dagen har varit underbar. Vi har pratat en massa om allt mellan himmel och jord, myst, sovit 4 timmar, ätit en god middag. Nu sitter han och spelar på sitt DSi och jag kollar på tv.. Ler inom mig, det var länge sen jag kände av  saknad. Jag har verkligen saknat honom, nu är det bara så skönt att ha honom hemma igen. Tror jag skall lägga mig i soffan hos honom.. PEACE!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0