Wrong tattoo??

Kan inte hjälpa att tänka.. Did I get the wrong tattoo?

Blev inspirerad utav Signe, och har tatuerat in mitt namn runt handleden.. Men efter en diskussion med Mads igår, så mår jag faktiskt lite dåligt..

Jag är väldigt starkt bunden till min fars efternamn, och OM jag någonsin skulle gifta mig, vill jag fortf bära mitt nuvarande efternamn. Men tanken har ej varit aktuell, och helt ärligt, så vill jag inte bli gift. Ett papper.. Thats it?!
Vad som sker i framtiden dock, det kan man ju aldrig veta. Å för den delen, man kan väl bära 2 efternamn??

Där kommer iaf våra delade åsikter. Jag vill bära mitt. O Mads sa då, att om han någonsin skulle gifta sig, så vill han att kvinnan som han gifter sig med, skall bära hans efternamn..

Han verkade lite besviken..? Antagligen är det bara jag som tänker för mkt på det just nu. Men kan ej hjälpa att jag tänker över det, då det trots allt, är en big deal! Well, var tvungen o skriva av mig lite, men skall försöka sluta tänka över det..

.....

Det har snöat inatt,, mindre kul.. O nu e det skiiitkallt här i vårt kök.. Skrivit till MKB och hoppas att de kontaktar mig idag och fixar det! .. Har fan gåshud, o då har jag ändå pyjamas, tofflor OCH morgonrock på mej! :/

NU ringde Marie.. Perfekt, nu väntar jag bara på att snickaren skall kontakta mig så vi kan boka tid så han tätar alla fönster! :) WOOOHOO!!

.....

Tror jag skall försöka väcka mannen.. :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0