Back to....?

Sov riktigt dåligt inatt, vaknade nån gång efter 7.. Somnade visst i soffan igår igen..
Tvättat.. Hängt upp tvätt.. Blåmärken på benen efter Pers massage igår, träningsvärk.. fått mens.. Blivit småförkyld, ont i halsen.. TACK! Allt kommer visst på samma gång.. Såååå happy.. *host host*

Försöker plocka undan lite här hemma, tatt ner alla julsaker (eller ja, Mads har gjort d), packa ut allt fr resväskan.. GER UPP!! Såå tråkigt.. O så kom jag in i en onödig diskussion med min älskling, så nu snackar vi visst inte.. :/

Jag kan ej hjälpa att jag tycker att det förflutna borde förbli förflutet.. Utan att man skall behöva ta upp vem man varit med eller varit tillsammans med. Det förflutna kommer ju alltid ha en betydning. Men samtidigt.. Det finns ju en anledning till varför det tillhör det förflutna.. Eller hur?! Ibland sårar det förflutna mig, tar upp minnen jag ej vill minnas..
Det förflutna tillhör en annan Annica, ett annat liv.. Ett liv som jag lämnat.. Försökt göra upp med mitt inre, och med vår herre.. Försökt finna inre ro, för att förstå vad jag gjort och tänkt. Men samtidigt, så gnager det fortfarande på mig.. Jag vill ej prata om det.. Inte med någon.. Jag har gjort dumma saker, både mot mig själv, och mot andra.. Förstört så mkt, sårat så många.. Låtit egot tala.. Varför låta det förflutna vara en del av det nya?

................................................

Jag är den jag är, och jag är rädd att det inte alltid räcker för honom.. Att jag inte kan ge honom allt va han behöver och vill ha. Jag känner inte till en renare och finare själ än den som finns inom honom. Och jag vill ej förstöra den genom att förgifta honom.. Han är ren.. Unik.. Vacker..


..............................................

Jag behöver rensa huvudet lite.. Skall nog fortsätta städa..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0