Underbara söndag..

Haft en riktigt soft söndag. Åkte ner till stan för att träffa Sophie. Vi bor i samma lilla by, men ändån har vi inte setts sen i Maj förra året. Otroligt idiotiskt! Men trevligt var det. Vi hamnde på Asien restauranten nere på Möllan, ett av mina favorit ställen. Kul att hon också uppskattade deras mat.

 
Otroligt dåliga bilder. Men folk kollade underligt på oss på restauranten. Så fick skippa blixten.

Efter åkte jag hem till mama, hon bjöd på pepparkakor och lussekatter i form av kyllingben! Okey?



Fortsatte söndagen hemma hos min bror. Det blev grönsakssoppa, nachochips, muffins, läsk och godis. Så såg vi 2012!



Nyss kommit hem, tror det är tid för mig att nanna kudden.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0