Så var det jul..

Så börjar julafton närma sig sitt slut för min del. Det har mer eller mindre varit en helt vanlig arbetsdag för mig.
Vi ankom 09:30, stod nere i terminalen i check-in fram till klockan blev 14:00. Jag kan säg er att det var så kallt att jag förlorade känseln i tårna. Mer eller mindre lika kallt inne som ute. Dock slapp jag snön och vinden.

Klockan 15:00 fick vi glögg och äppelskiver i mässen.



Haft mycket och göra, men samtidigt så känns det som om jag inte fått något gjort.



Har inte spenderat så mycket tid med papa som jag hade velat. Men samtidigt är jag väldigt glad över att han är här och att vi har fått se varandra åtminstone. Love you!



Räkcocktail till förätt, and med bruna katofflor till huvudrätt och ris a la mande till dessert.
Fick även polsk mat på julbordet, det var uppskattat av både mig och papa. Yummie!!



Här har vi papsingen som njuter av lite god and.



Varit en underbar jul. Svårt och få julstämning med tanke på att man jobbar. Tur papa är här!



Sov gott världen..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0