Så sket hästen!

Trine kom bara med det bästa skämtet idag. Så otroligt dåligt så det blev bra.

Lyfter på hästsvansen och säger:

- Så sket hästen!

Så är det bara några få dagar kvar tills man skall hem. Har sån otrolig hemlängtan. Inte efter att komma hem till lägenheten, men bara komma väck. Är trött och mentalt utmattad på jobb. Men törnen har gått fort.

Har fått lov att vänta med och ge svar angående lägenheten tills jag varit på den andra visningen nu här på måndag. Har inte sett någon planlösning på den, men enligt beskrivningen som jag fått av kundvärden så verkar den vara helt i min smak med högt i tak, stukatur, breda fönsterkarmar och valv. Ligger dock på köplats 2 till den.

Har fått papas biljett idag. Han kommer med på fritur under julen. Jag kan inte ens beskriva hur glad jag är! Julen skall bara tillbringas med farmannen även om det inte kanske är SÅ kul och vara på mitt jobb. Men jag uppskattar enormt att han vill komma. Så det blir danskt-norskt julbord och hygge.

Nu tror jag skall lägga mig i sängen och kolla på tv.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0