Mudcake och thé..

Haft en mysafton samman med Mille i mässen.. Hade köpt med mig mudcake från Espressohouse i Malmö och så bidrog Mille med lite gott thé.. Bara suttit och snackat en massa och kollat på bilder.

Var i Malmö tidigare idag på en lägenhetsvisning på Möllan. Säger bara en sak, FÖRÄLSKAD!! Har köplats 2, det är två väninnor som ligger på första plats till den. De är egentligen ute efter en tre rummare, så jag HOPPAS på att de tackar nej. Men med min otur, så får jag säkert inte den. Valde att tacka nej till den andra jag blivit erbjuden. Kundvärden som visade mig lägenheten har bett mig ringa på onsdag så att jag får besked. Men kan inte tänka på annat. Det känns som en evighet tills dess juh! Håll tummarna för mig. Den här är bara underbar och passar mig perfekt. Äldre stil, öppen, breda fönsterkarmar, högt i tak. Nytt kök och badrum. Neutrala fina färger på väggarna.

Medan jag väntade på att brorsan skulle komma till stan för att möta upp mig, stötte jag på Julija på gatan. Blev SÅ glad för att se min underbara. Så tre smällar i en. Lägenhet, bror och Julija. Kunde inte bli en bättre dag!

Tror jag skall ta mig en lång varm dusch och krypa ner i sängen.


Kommentarer
Bitte

Wow! Grattis! Eller det ska jag nog säga på onsdag istället...tänk positivt så får du den! Hur stor är den och hur mycket är hyran på? nyfiken Kram

2009-12-08 @ 00:12:58
URL: http://bitte.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0