Kärlek från andra sidan..

Vill nästan gråta.. Det kom något oväntat och väldigt vackert ner i min brevlåda idag. Hela vägen från Malaysia! Tack underbara för kortet, det räddade min dag! Märker hur mycket jag saknar dig. Det enda jag tänkte inatt var, att jag önskade du var här hemma. Låg brevid mig i sängen och pratade mig till sömns. Saknar dig och den kärlek du har. Vänskapen som blir starkare för vart år. Det är faktiskt skillnad på vänner och VÄNNER!

Det kan jag säg utan att skämmas.

Du är en av de få i livet som verkligen har en inverkan på mig. Du är en väldigt stor del av mitt liv. Jag har inte sett dig på länge. När du väl varit hemma har våra scheman knappt gått ihopa. Men ser jag dig EN dag under ett år, så är jag glad för den ena dagen. För då vet jag att jag kan leva på det i ett år till! Du är extremt saknad Bomullstuss!

Tack för kortet!



 



Kommentarer
Bitte

Jag blev alldeles rörd...saknar min lilla gumma så! Det känns väldigt tomt att Lee inte är här hemma till jul, även om vi inte trampar ner varandra när hon väl är hemma. Jul är ändå jul - då SKA man ha dem man älskar hos sig. Jag vet att ni har en fantastisk fin vänskap och står varandra nära.

Det är jag väldigt glad över. Du är en ängel.



Annica! Tack för att du finns!

2009-12-15 @ 17:45:33
URL: http://bitte.webblogg.se/
Lee

du e sa fin vannen. jag har faktiskt en tar i ogat. det varmer oerhort att hora att det finns nagon bredvid en trots att man ar langt borta. tack for att du finns annica som min mamma sa....

2009-12-18 @ 07:07:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0