Vietnamesiskt och Potter.

God afton till er.. Är lagom trött idag.. Vietnamesiska favorit restauranten på Möllan, har öppnat igen efter renoveringen. Så jag och Mads var förbi och åt middag, fick äggnudelsoppa med scampi, krabba, musslor och bläckfisk! Yummi!
Jag rekommenderar starkt er att besöka krogen, väldigt god mat och servicen är super! Man känner alltid sig välkommen av paret som äger det. Plus att det är prisvärt!

http://www.oresundsregionen.se/sv/foretag/39/restaurang-asien/index.aspx


Sen var vi på bio och såg nyaste Harry Potter filmen. Kul film.. Fått i mig alldeles för mycket popcorn känner jag. Tror jag skall lägga mig på soffan.. Gonatt världen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0