Gay or not gay?

Om man kysser en kvinna.. Eller har sexuellt umgänge.. Betyder det automatiskt att man är homosexuell? Gay, Lesbo, Bi? Jag har tänkt på det idag. Jag är inte attraherad av kvinnor. Där finns många som jag helt ärligt kan säga är riktigt vackra, eller sexiga. Men jag hade aldrig blivit upphetsad av tanken att kyssa en kvinna.

En kvinnlig bekant var samman med en annan kvinna inatt. Men hon säger att hon helt säkert inte är lagt åt det hållet. Det förvirrar mig. Jag har aldrig prövat att vara samman med en kvinna. Vad fick henne att söka sig till en av samma kön? Hon säger själv att hon inte vet, eller förstår.. Men vad tror ni?


Denna bild säger allt tycker jag.. Hade en underbar dag igår!

Över till annat..

Dags att åka ut på havet imorgon. Har inte ens packat väskan och det är mitt i natten. Där är hur mycket disk som helst, och jag hade verkligen behövt städa. Men känns det viktigt? Jag har tappat lusten till det hela. Mads är fortfarande hemma i Aalborg, och det dröjer nog innan han kommer ner till Malmö igen. Det blir nog först när jag kommer hem från havet. Saknar honom enormt mycket. Här är så tyst och tomt. Känner mig inte hemma när han inte är här.. KOM HEM!!


Kommentarer
Massimiliano biagiotti

i love that night... a lot of fun :-D and the photo is really nice!



but remember... sometimes everybody needs something different... so... nobody is "normal" at this world... take it easy :-D



Max

2009-08-19 @ 01:54:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0