dreams..

Jag behövde visst sova ut.. Har vaknat flera gånger imorse, men valde att lägga mig igen. Någon skrämde livet ur mig genom att plinga på dörren, vågade inte öppna. Men så kunde jag höra ungarna från sidan om som skrek. Någon plingade visst på dörren brevid också. Så det brydde jag mig inte så mycket om och la mig igen..

Jag har börjat drömma mycket igen! Eller börjat minnas mina drömmar borde jag kanske skriva.. Jag hade en riktigt jobbig dröm om Mads häromdagen.. Jag tror jag grät när jag vaknade.. Vet inte med er, men jag får lätt en spykänsla.. Sen kom ångesten över att jag börjat drömma dåliga drömmar om honom igen. Jag vet ju vad det betyder.. Så vill jag ej ha det. Det är inte rättvist varken mot mig själv eller honom. Mads kommer hem imorgon, det blir intressant..

Jag måste ner till Möllan och handla inför middagen ikväll. Vildsvins gryta skall jag bjuda på. Så skall ner och handla in lite grönsaker och dylikt. Behöver visst rödvin också till grytan.. De stänger marknaden kl. 15.00 så jag borde komma igång. Det verkar vara en varm och solig dag idag igen. Tar nog cykeln ner till stan.. Nice..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0