Cornchicken, croquettes, bernaisesauce and salad..

Kyllingen tinade tillslut.. Men det tog tid kan jag lova.. Det blev en mysig liten middag och alla blev mätta och belåtna!



Är tacksam för att min bror ville komma på middag.. Med tanke på det som varit.. Det är underbart att ha honom tillbaks i min vardag.. Sakta med säkert.. Vi har inte riktigt pratat ut mer om det som skett, och jag tror faktiskt att vi båda har det fint med det just nu. Livet är för kort för att älta.. 7 månader utan min bror.. Det var alldeles för lång tid.. Är glad att vi försöker! Så blev det lite snick snack, kollade på youtube etc.. Nu har båda åkt hem och jag sitter i min tysta lägenhet..

Vad skall man hitta på imorgon då.. En sak har jag iaf planerat in, och det är att sova länge! Blir skönt! Får se hur det blir med klipp och färg.. Annica kan först på torsdag kväll. Jag vill gärna göra det SNART! Behöver en förändring i livet..
Vill färga håret mörkt igen.. Nu har jag ju min naturliga hårfärg, som är brun/svart/koppar.. Plus att det är helt solblekt i topparna.. Ser förfärligt ut! I NEED A MAKEOVER NOW!! Någon som vill hjälpa?? Jag sitter gärna modell..

Tror jag skall lägga mig snart.. Ögonen börjar strejka.. Gonatt världen..



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0