Carlito my man!

Himmeln är verkligen underbar med Månen som lyser helt klart. Nyss kommit hem, haft en helkväll med Carlito och grabbarna på kvarterskrogen på Bellevue. :p Ni anar nog inte hur mycket jag saknat Carlos. På grund av diverse situationer, har vi ej setts på sån ca åtta månader. Jag har varit på mitt håll och gjort mitt, och han har varit på annat håll och gjort sitt. Vi fick inte mycket tid för oss själva annat än en kort promenad, där jag mest grät och sparkade på sten. Men det var riktigt festligt och hänga med gubbarna på krogen.. :o)


Leffe och Carlos spexar..


Jonas och tönten..

Först var jag inte ens säker på om jag orkade eller ville träffa honom. Vilket egentligen ej berodde på honom, utan på sitsen jag är i just nu. Är rätt kluven och nedstämd. Men jag tror det var bra för mig att träffa honom och bara få lite tid att skratta och prata.. Shit vad tiden har gått fort!



Här har ni oss, två trötta apor! Säg BANAN!!

Jag är glad att vi lagt ner tid på att lära känna varann och det vet jag att han också är. För om man tänker tillbaks ca två år, då vi jobbade tillsammans på Queen och jämför med var vi står idag. Så har vi kommit långt i vår relation! Detta är en man som jag respekterar högt och håller väldigt mycket av. Han har stor påverkan på mig, och jag hoppas vi snart får möjlighet för att ses igen. Jag har verkligen saknat dig din tönt!



Igår var jag och besökte familjen Finn. Det känns fortfarande konstigt och säga Finn.. Det har ju alltid varit David Olsson i mitt huvud. Men det är nog på tiden att jag lär mig.. För nu har Carin och David gift sig. Barn har de ju också. Egon som är 1½ år nu, och så lilla Ebott som är 2 månader. Jätte fina små pågar, men högljudda! haha..



Jag borde verkligen ta mig i kragen och träffa mina vänner mera. För det är samma situation med David. Vi går ju waaay back! Så långt tillbaka att vi snackar om småglytt som tjuvringer på ens porttelefon och säger massa dumma saker och springer därifrån fnittrandes. Yes, vi snackar om en 5 årig liten David och Annica på samma gård på Spångatan 7B.
Så vi har gått igenom mycket tillsammans genom åren. Underbart!

Jag borde snart sova, skall bara snacka klart med C. på msn.. Sen raka vägen i säng..

Gonatt på er..


Kommentarer
jane

hahaha jag har varit Dagisfröken till Jonas barn Anton=)

2009-08-10 @ 10:38:09
URL: http://gumpen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0