Bio och kalvköttbullar.

Jag undrar vad folk tänkte då de såg mig cykla runt som en liten påskkärring i regnet.. Är glad att jag hade min grönblommiga scarf som jag fått av papa med mig. Det har öst ner ikväll, riktigt höstväder. Måndag kväll och det blev middag på "Bullen" eller Två krögare som det egentligen heter. Potatispuré med kalvköttbullar, med brunsås, lingon, och ättiksgurka. Papa fick en härlig rödspätta.

Sen blev det bio, Public enemies med Mr. Johnny Depp i huvudrollen. Gangsterfilm Deluxe! Rekommenderas starkt! Ni kan ju se trailern på deras hemsida;      http://www.publicenemies.net/

Tidigare idag hann jag även med ett besök hos mama. Vi ses inte så ofta tyvärr. Vi gjorde inte nått speciellt, satt bara och snackade. Sen fick jag massa kött och pålägg att fylla frysen med. Tack!

Just nu står Mads framför mig här i köket och brer ut smält choklad på den nybakade kakan han gjort precis innan jag kom hem. Han är bara helt underbart söt!! Ser fram emot morgondagen då jag får äran och smaka på den! :)



Jag tror att jag skall lägga mig på soffan en stund. Gonatt världen!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0