Jag är en dansande sko!

Back @ work..

Fredagen visade sig bli en riktigt nice dag! Efter brunchen stack jag ner till Värnhem, till entré, det nya köpcentret..
Kollade runt lite, men det var alldeles för mkt folk ute. Så kom kära lilla mama, gråtandes av glädje :) Hon är så söt!
Med hennes hjälp fann jag 2 par fin-/Sommarskor.. Sen blev det en mysig fika inne på Barista efterföljt av drinks och gott sällskap hemma hos mama o Bengt!

Senare mot kvällen stack jag hem en sväng, bytte om och stack hem till Julija :o) Min kära lilla get.. Fan va underbart det var o se henne.. Macke kom oxå förbi och efter några glas cyklade vi in mot stan, riktning mot Babel!

Bra musik, dansande skor och massa gammalt folk som man ej sett på år och dar!
BEEEZ, you rock! :p Det blev en lyckad afton! Sen en lååång vinglande cykeltur hem.. Packade lite och däckade i soffan.. *mys*


 Dansande skor! 
  Vet någon va som kan ha hänt med min arm?!?!


Tågresan upp hit igår, var ett enda stort klydd.. Missade första tåget mot Alvesta eftersom att taxi-chaffisen var 15 min sen, lyckades få en ny 1klass biljett mot Alvesta efter bara några minuter som skulle passa perfekt med nästa tåg fr Alvesta mot Kalmar.. Men väl i Alvesta, blev det totalstopp.. Först var tåget försent 15min, 25min, 50 min, INSTÄLLT!!

De fick sätta in ett annat tåg som skulle ta oss till Kalmar, men vi blev avslängda i Emmaboda, där vi skulle vänta ytterligare 15min på ett tåg mot Kalmar.. Väl i Kalmar, fick jag snällt sitta på min resväska i 55 min och vänta på kustpilen som skulle ta mig till Berga.. Lång väntan må jag ju säg. Men väl i Berga fick det fint med att komma med en buss till Oskarshamn.. Lång tur, men jag fick möjligheten att se en del av Småland.. ha ha ha.. Ca 19:30 ankom jag till Queen, efter 8 timmars resande.. *Puuha*

När jag kom upp till cabinen möttes jag av en positiv överraskelse.. :) Älsklingen hade städat, och plockat undan och t.om moppat väggar/tak.. TACK! :o) O på sängen låg ett stoort påskägg fyllt med gottis och triss-lotter :p hehe..
Ni kan tro att Annica blev glad! Hade ju bara längtat efter att se älsklingen, och så gör han allt detta för mig! Du é BÄST!!



Det blev en kort arbetsdag.. Ca 3½ timme.. Sen direkt i säng..



Idag har det varit väldigt lugnt, har varit lite runt på golvet märker jag.. Trots att jag bara varit borta 2 dagar fr jobb..
2 arbets dagar kvar, sen åker vi till Visby.. Naajs!
Mads mor har skickat två böcker om Barcelona, så jag tror att jag skall upp och läsa lite, om inte Mads ligger och sover..

//Peace!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0