Ny blogg..

Ny blogg..

Så sitter man här.. Med en helt ny blogg..
Vet inte riktigt var min gamla tog vägen, eller varför jag slutade skriva i den..
Men det var väl inte vad jag ville just då.

Vad skall då min blogg handla om.. Mode? Mat? Kärlek? Världens lågkonjunktur? .. Jag har inte riktigt tänkt så mkt över det ännu. Jag vet bara att jag behöver skriva av mig, och vilket annat sätt är bättre?

Man vet aldrig om den kommer vara av intresse för andra än en själv.
Men det är egentligen inte min avsikt med det hela.
Mina tankar och handlingar, min vardag och mina drömmar.. Allt som poppar upp i huvudet på mig kommer att skrivas ned, inte längre på diverse småsedlar som jag sedan lägger överallt.. Utan nu skall jag försöka o samla allt här..
På min nya blogg.. :) Det blir spännande! Sedan får man ju bara hoppas på att man får 1 läsare eller 2.. :o)

Så.. Välkommen..

Mitt namn är Annica och det är här allt startar..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0