typiskt mig..

Jaha.. Sitter här, propert klädd, fixat håret.. T.om stövlarna på mig..
Men jag kan inte få mig till att ta på mig jackan o bege mig ut..
E på riktigt konstigt humör.. Tycker det börjar bli lite smått skrämmande, hur mitt humör skiftar från den ena sekunden, till den andra.. Gillar inte att jag blir sån.. Ville verkligen över till Lee.. Men jag känner att jag inte klarar av massa folk just nu..
Ville vara social, chilla, mysa.. Men jag klarar inte det.. Why?

E det pga samtalet med Mads innan ikväll? E det pga honom jag har det så här?
Jag vet inte, tror faktiskt inte det.. Vet bara att det var ett omtumlande samtal.. Känns jobbigt med alla dessa msn snacken, hade hellre sett att han vore hemma så vi kunde snakka öga mot öga.. Saknar ju honom såå..

Såå.. Va skall jag göra ikväll då? Kl e redan 11, o här sitter jag.. hmm.. What's wrong with me??
Får väl slänga av mig stövlarna igen då.. O byta om till Mysbyxorna.. *uff*


Kommentarer
Lee

äsch skit i de fan. sluta oroa dig hela tiden. pusssss

2008-11-15 @ 15:14:07
URL: http://gemigenalvedon.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0