Tårta och leenden..

Söndag kväll.. Linserna skaver och tröttheten tar ut sin rätt..

Fick inte någon powernap här under eftermiddagen, istället tog jag in till byn i Kpn för att möta upp Mads och hans bästis! :o) .. Kasper.. Söt liten kille i en tuff vintermössa! hehe.. De blev lite sena, så jag hann med en mysig liten fika alldeles för mig själv inne på baresso, läsandes nya cosmopolitan.. usch va jag inte gillar skallerblad..
Jag var helt off, och jag kan inte tänka mig att Kasper fick ett helt bra första intryck av mig som person..Tycker bara att jag konstant är trött.. Man får inte riktigt sova ut, det blir oftast bara en 5-6 timmar/natt..

Har fått köpt en tidig julgåva till Mads, hoppas verkligen han gillar den.. Å öppnar den!! *Grrrrrr* Själv öppnade jag min adventsgåva inatt som jag fick av Mads mor.. Fick ett vackert Fairtrade halsband gjort av färgglada pärlor.. Me like!!

Ikväll har vi ätit massa tårta, då det e Jonnas 28års dag.. Mega god! :) Men fyy så mättande..

Försöker ladda upp bilder, men blir heeeeelt pissed på detta skitnätet, det går bara såååå långsamt, och så loggar den hela tiden ut mig fr messenger. Förstår bara inte va som e fel på vårt trådlösa.. hmm.. Tror nästan jag hoppar över bilderna och tar dem en annan kväll..

Borde verkligen gå och lägga mig.. Jag e visst den siste som e uppe av alla i shopen.. typiskt..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

The life I live..

Be a part of me, as I am a part of you..

RSS 2.0